Pages

Wednesday 21 March 2012

LUV MYSELF ---<@


assalamualaikum... ^^

lepas byk benda yg da tjadi ngn diriku..aku rasa aku sgt bersyukur.. btuah sgt sbb smua benda yg da jd mjadikan aku lg menghargai diri aku sendiri, family aku (of coz), dan kwn2 yg sntiasa mnyokong n yg xputus2 bg aku smangat..thannnxxx a lot... sngt terharu :( 

almost 3 mggu da berlalu.. so, xda sbb untuk aku terus meratap crita2 yg da lepas..=) skang apa yg aku nak buat hidup dan terus hidup dgn org2 yg aku syg dan mnyanyangi aku.. dan pastinya ada DIA yg sntiasa menjaga aku, dan sntiasa mendengar segala kesedihan dan keluhan ku..

dalam hidup ni, xsemua yg kt lakar mengikut paksi dan simetri yang kita gariskan.. kadang2 senget, kdg2 xckup dan selalunya jgk terkeluar jauh dr landasannya.. tp apa pun kena ingat perancangan ALLAH melebihi segalanya. DIA tahu apa yg terbaik buat diri kt.. Apa pun sayangi diri kita, jgn biarkan kita mngadaikan maruah diri demi dunia yg sementara..p/s tuk diri sndiri ^^ 


cintai dan sayangi diri anda.. =)


apa yg da jadi redha la... apa pun jgn sediyh2.. tp kalu rasa nk nangis.. nagis la.. jgn pendam2.. sbb crying is d best therapy in diz world.. tp jgn nangis bnda yg tak berfaedah.. nges la sbb KESAL atas perbuatan yg kt buat sbelum ini.. syukurla sbb Allah selamatkan kita dr terus bersama dgn org yg salah dan bukan milik kt.. insyaallah semuanya akan bjalan dan bergerak seiiring dengan paksi yg kita harap2kan.. terus..terus .. dan terus BERDOA.. ^__^


and finally aku bangun setelah merawat hati yg kononnya terluka.. hahah =) n thanxx to my chinggu d luar sana.. yg sntiasa memotivasikan aku utk trus melangkah.. thaxx, jia, noly, zu, rita, myn, ain, fara khalid, zul dan yg lain2 yg sgup mdengar stiap inci masalah aku..hehhe soorryy make u feel MELUAT :p skadar berkongsi..

pix gedixx pas claz.. lol ^.~


******enddd *****

wit luv rya 0.o



No comments: