Pages

Sunday, 4 March 2012

ingin tau... & perlu tau....

assalamualaikum.........

ari ni... realy2 xda mood... macam nak nages je ..(apa kene ngn aku ???? emotional disorder ke??) cikit2 nak emo.. aiyo.. poning den...

aku rasa hidup ni susah sgt... kkadang terasa susah utk bernafas.. SESAK... SAKIT.. semua ada... tp aku selalu lupa ada insan yg lebih susah drp apa yg aku rasa utk terus hidup mnggapai apa yg d harap kan dlm hidupny.. aku ingin terbang bebas..sebebas bebasnya.... aku ingin merasa nikmatnya hidup.. tanpa adanya PAHIT dan susah dlm hidup aku... tp aku seringkali lupa utk menoleh kebelakang..  ada org yg jauh lebih menderita dp apa yg aku.rasa.. mereka xpernah mngeluh... menyesal jauh sekali... mungkin jgk air mata da kering utk merawat hatiny... hanya DIA yg tau...

**************************************************************

aku mngenali seorg sahabat yg hidupnya slalu d uji.. ya.. sbb dia kuat... sbb dia tabah.. Allah uji dia dgn byk dugaan.. tp dia xpernah GIVE UP... dgn 1 iktizam dia bgun.. bagun dan terus bangun.. senyuman dia xpernah hilang walau aku tau.. betapa dalamnya sakit itu.... really aku ingin jd spt dia.. walaupun pahit, dia telan.. walaupun sakit, dia ubat dgn segala KEKUATAN.... IM REALLY PROUD OF U!!! ntah kenapa, balik jer rumah segala mcm bmain dlm KEPALA OTAK aku... :( sugguh aku tersentuh dgn ketabahan dia... sugguh aku ingin menangis melihat hdupnya... tp dia..... terus melangkah.......xpernah sekali berhenti utk mngubah ( moga dia temui apa yg dia inginkan ) doaku utk mu sentiasa mngiringimu sahabatku.....

*************************************************************
 kamu & aku....


sungguh utk berjaya bkn mudah.....
utk merasa manisnya, perlu ada pahitnya...


jgn pernah berlari, tanpa pernah merangkak..
jgn pernah mendongak, tanpa pernah menoleh...
jgn pernah mengalah, tanpa pernah mencuba..
dan jgn pernah meratapi, tanpa pernah berharap....

kamu sahabat (m.J.m)

**** usaha dan DOA.. pasti ada jalannya
**** kwn jgn pernah berhenti utk terus melangkah
****kwn jgn pernah berhenti utk terus menggapai...
****moga 1 ari nanti kau temui cahaya di hujung sana.... :)

dear soul <3...

*** buang... buang.. buang segalanya....
*** jgn ungkit, jgn bangkit!!!!!
*** jgn nages, jgn cengeng :P

aku blajar utk blajar..
aku cuba utk mencuba.... moga aku tak pernah berhentii....

adios amigos...

wit luv..


dun stop :)

DIA ada, mereka ada.......

suka lg nie....


                                                                                                             rya:)

3 comments:

Ms. Z said...

like like

yayan naseer said...

tentang rasa via vanilla c0klat. best !!

heart2h3art said...

tq :)