Pages

Tuesday 21 June 2011

akan ku jumpa~~~~

ntahla..ari ni rasa mcm nak cerita pasal "My Prince charming" plk..hheheh gatai....bukan apa, lately ni byk betol yg mngganggu pikiran aku pasal jantan ni..huhuhu agak kasar d sana.. nak d jadikan cerita...... oppsss..lebih kpd luahan hati la kununnya... ramai yg ckp aku ni kalu tgk kt luar agak ganas & sombong jgk la.. xdpt aku nafikan..maybe coz aku mls nak senyum kot..... lebih pd tu, aku ni jenis yg pilih kwn..lg2 bab cintan cintun nie.. mentang2 la aku xda BF suka suki jer label aku cam tu.... ko xda BF?? arh tipulah..... mngada la... jual mahal sgt kot..adui muak aku dgr.. tp pada aku, xda la aku jual mahal pon... da bg diskaun ni 20% gitu...  actually xda org nak aku kot...ehhehehehheh kesian kat aku.......

tp aku xnak cerita pasal apa aku xda BF or watever la.. aku sebenarnya mcm remaja biasa jgk.. opss xremaja lg..lebih kpd awal dewasa.. heheh geerrliinya aku nk baca...... apa pon aku jg insan biasa yg mengharapkan insan yg cukup 4perkara yg di anjurkan oleh islam.. tp aku tahu aku tidaklah sehebat wanita yang mengharapkan seorang pasangan yang segala2nya indah pada pandangan mata seorang wanita.. tidak jg mharap pada lelaki tebal poketnya, dan juga handsome yg mjd pujaan kaum hawa... cukuplah kuat agamanya, baik budi pekertinya dan terpuji akhlaknya yg boleh menjaga kehormatan ku sebagai seorang wanita.. cheewaahhhhhh 

dan kepada MR m & mr J.. sorry, bukan tidak memberi peluang.. tp aku rasa belom masanya dan rasanya kamu belum cukup memahami aku.. jgn terlalu merendah diri yg boleh membuatkan aku jd rimas dan xyakin dgn cinta yang kamu hulurkan... tp aku sumpah..kita tetap kwn sampai bila2 k..jgn dendam2.... kalu ada jodoh aku menantimu dgn sepenuh hati..amin.......hehehheh jgn muntah yer baca blog aku.... coz aku pon agak pitam nak menaipnya.. but its really m3.... 

sesuai ngn lagu nie.. suka sgt.....

Ku mengatur langkahku
Jalan tanpa bayang-bayang mu
Langit dan bumi setia menemani ku
Matahari menyinar tak pernah berpihak pada ku
Ku kepanasan tanpa perlindungan mu

Hari berganti hari aku masih teguh menanti
Hadir diri mu dalam hidup ku ini
Rasa kecewa ada bila kaki kita penat berlari
Namun yakin ku kau kan ku temui

Ku takkan pernah cuba berhenti
Langkah ku mencari cinta
Yang ku tahu hanya tuk diri ku
Kan ku terus cari sampai hujung dunia

Cinta jangan sembunyi
Mataku ku kabur mencari
Hadirlah dalam hidup ku ini

Cinta jangan engkau pergi
Bila langkah ku cuba
Untuk mengejar diri mu


 insyaallah.. one day!

No comments: