Pages

Saturday 23 July 2011

with a big smile, calm eyes.. i cry silently.....

21 januari.. hari yg xble aku lupakan.. org yg slalu aku nantikan setiap ari yg sntiasa ada tuk aku..text aku, chat ngn aku.. apa2 yg bkaiatan dgn dia sudah mampu buat aku tsenyum sampai ke telinga.. really.. dia la org ke2 yg " amat la ku kisah" :) even lama xjumpa, still senyuman dia akan ku ingat sampai bila2.. hadirnya xkuduga, dan sampai la satu hari aku rasa erm.... aku mmg kisahkan dia.. tp 21 januari btol2 menduga aku.. sakitnya.... sedihnya... hancurnya..semua tuhan saja yang tahu.. apa yg aku tahu, aku xsgup ingt semua tu walau pun aku cuba bt bodoh... ikhlas kah aku memaafkan dia????? jujur ka aku mdengar pnyesalannya..... erm... biarla masa yg tentukan " to be or not to be" , " to stop or be continue" aku tahu dia da meletakkan maruah dia yg plg rendah tuk jujur ngn aku... tapi......................

hari ini, aku menanti tanpa pasti apa yg aku inginkan.... apa pun aku mmg kisahkan DIA... 

1 comment: