Pages

Saturday 24 September 2011

from da true story....

da lama rasanya xupload blog... nak ckp bz, xda la bz sgt.. cuma KEMALASAN yg terlampau besar..:p
ok lets start wif new story.... 2hari yg lepas.. time aku lepak2 duk makan kat restoran alam mesra (depan ums) tiba2 aku received 1 msg dr sorg laki yg da lama aku xdgr cerita dia.. TERKEZUT gler la.. last aku msg ngn dia aku tau dia da kawin.. den msg pertama stelah lama lost contact aku dpt tau dia ngn wife dia da divorced.. aku xtau knapa tiba2 aku rasa sedih sgt..sampai la benda ni tbawak2 kat dlm kpala otak aku tiap kali aku nak tdor.. eventhough, aku pon pernah bkongsi rasa ngn dia..tp aku rasa skang ni da lain..maybe sbb status dia skang susah aku nak story2 mcm dulu2 lg.. aku nak sgt tau apa punca dia and wife da xbersama... yg plg bt aku touching baby dia.. baru 6months yg mmg betol2 perlukan sorg ayah, da rasa mbesar dgn ayah xda d cc... smpai ari ini aku xtau mcm mana diorg ble bt keputusan mcm tu.. maybe ini jela jalan yg terbaik yg ble diorg buat..tp... aku rasa mcm xmunasabah benda nie.. betol la kata org khawin muda terlalu byk risikonya.. maybe masalah financial, atau pon maybe diorg xready lg nak pikul tggungjwb seorg ayah dan ibu.. dr apa yg aku blajar dan baca from artikel2 eventhough cinta ble buat kt bahagia tp itu semua xmenjamin kbahagian selama2nya.. yg penting biar segala2nya da ready, financial cukup barula decide nak khawin ke tak kalu rasa2 duit xcukup jgn la cuba2 nak khawin...

ari nie, aku tpikir.. byk benda yg aku xda lg..so aku batalkan la hasrat aku nak khawin awal..:P biarlah aku btol2 ready memikul tggungjwb seorg isteri barula aku nak khawin..bknnya apa..dr crita2 mcm ni la kt ble bukak mata, fikir tntg masa depan kita... erm.. apa pon..aku doakan kpd tuan empunya cerita ni.. moga2 diorg dpt jalan yg terbaik dlm perhubungan cinta yg pernah mereka bina satu masa dulu..amin.....

ikhlas dr sorg teman.... 

No comments: