Pages

Monday 8 October 2012

unbreakable..

assalamualaikun...
hye,,,
wassup,,,
hello.....

lama xbukak blog.. suddenly rasa rindu nk update my blog... da mcm chipsmore..  kejap timbul, kejap tenggelam...ntahla..bukannya bz sgt pun tp tahap kemalasan tu yg kdg2 membataskan waktu tu menjenguk blog even sesaat.cheewaahh... rasa baru kejap jer aku bermaustatin di bumi kinabalu. tup tup da abis degree 3tahun..warh xsabar rasanya tuk memegang title penganggur terhormat..besalah ni semua yg mostly plajar lepasan u akan rasa..so xsgguh mnghairankan =.= bkn xda effort nak cari kerja, ada jgk brapa2 tmpat da hantar resume..tp iya lah rezeki xda lg.. tp ok jgk ble rehat2 jd puteri tidur makan d rumah..warhhhh indah..:P

lately ni, byk benda yg mngganggu otak aku..sesak di buatnya.. yup, untuk ke sekian kali nya aku lukakan ati seorang kawan lelaki yg aku rasa mmg baik sgt.. xkira la mcm mana jahatnya aku, dia ttp angap aku ni kawan yg baik.. tp, at last aku tpaksa amik kputusan utk jauhkan diri, xcontact langsung, even btanya kabar.. the reason y, d decision made bcoz i dun want him 2 fall in luv wit me..warh agak perasan aku ni,, but seriously, d sebalik keikhlasan kami bkawan aku dpt rasa ada sesuatu yg akan jd. smpai la 1 saat dia mcm da lain2 i mean nk mluahkn prasaan. so aku bt kputusan tuk jauhkan diri sbb aku xmau dia kcewa kalu aku reject dia.. bkn nak kecewakan sapa2 tp aku xbsedia utk ke arah itu..really.. ckup la dgn knangan2 dulu yg mbuat aku jd buta hati...so aku harap hubungan psahabatan kami akan kekal ke akhir hayat wlaupn mcm ni..hehhe biarla masa yg mnentukan sgalanya. ** rindu terdahulu mbuatkn hati ku jd bebal..:P

dan 1 lg benda yg mbuatkan aku rasa ckup2 terkilan, terguris, tersentak dgn sorg kwn yg aku rasa ckup utk aku pcayakan dia. tp at last aku dpt tau dia tipu aku bulat2 tanpa MOTIF yg munasabah. tp xpalah apa yg terjadi antara aku dan dia mgkn ada pselisihan faham yg perlu d perbaiki.. ## aku malas da nk fikir.

walau apa pun yg terjadi dlm hidup aku, semua ni adalah kenangan yg akan tsemat indah dlm memori di kinabalu. pahit manis selama 3 tahun di bumi kinabalu sdh cukup utk aku merasakan hidup ini tdk la seindah yg kita harapkan.. apa pun yg tjadi adalah yg terbaik utk kita sama ada utk mengajar kita mnjadi lbh dewasa mahupun kenangan buat kita utk merasai nikmatnya hidup di dunia yg sementara. so jgn lupa diri, jgn mudah menyerah kalah...... fight 4 d rite!!!! fighting!!!!


1 comment:

ZiLL said...

ria..ada manusia yang berkawan , hanya pada orang yang dapat beri manfaat pada diri sendiri..Semoga kita tidak dalam golongan itu.. Apa yang boleh aku simpulkan..memalu pengalaman sendiri..do not trust anybody 100%.. *_*