Pages

Wednesday 30 May 2012

-yang terlewatkan-

assalamualaikum w.b.t

pejam celik pejam celik.. ada tgl beberapa mggu je lg bersama mereka2 d ums ni.. sediyhhhh :( ada 3 mggu sebelum praktikal.. oo ya sbut pasal praktikal ni doakan aku dpt kat LPPKN.. betol2 mngharap.. =.= smalam ada farewell party tuk HA20 child and family psychology.. " THE JOY WE HAD, THE PAIN WE SHARED" tak sangka da nak 3tahun bersama.. tggal beberapa minggu jak lagi sebelum kami menghabiskan masa ijazah dgn praktikal.. aduuhhhh sediyhhnya.. banyak kenangan yg kami kongsi bersama.. kadang2 sgt besttt n xkurang jgk yg menyakitkan hati.. tp adatla.. kt xble puaskan hati semua org.. bagi aku masa 3 tahun ni x ckup bg aku utk mngenali semua.. yela kdg2 ruang masa dan tmpat xckup utk aku kenal satu2.. kalu boleh aku nak kenalll semua plg tdak tau nama sorg2... insyaallah kalu ada masa dan peluang ke2 aku inginnnnn sgt rapat ngn kwn2 yg blom smpat aku rapat2 kan :) tp trusssttt me... walaupun aku xckup mengenali korg tp sedikit sbanyak korang da ada dlm hati aku n memory aku..insyaallah akan terpahat sampai bila2.. tp jika korg terdelete dlm kotak memory aku.. tolong aku tuk restore balik ya..... luv u guyzzz... 

pic from eqa.. :) curi jap



kawan di pertengahan jalan.. 


wit fara n cha..arabic nite ^__^



wit HA20 students

puteri HA20 =)



we are family 
sharul, me ^.~, mdm sue, fadila & syafiq

sumandak ^___^V

wit k.efa 


pandangan matamu..kekkekeke adik syafiq :P

judin in da house.. sy akan mrindui ksengalan anda...

we again ^____^


gambar lama.. 1st year muka baby born :P
ingat lg time sem 1...
aku xkenal sapa2 dalam ums ni melainkan kwn skola aku yg dulu TINI & SURIYANTI.. sbbkan aku lambat masuk 2 mggu lepas bdk 2nd intake masuk..aku xda kawan.. da la salah masuk claz.. last2 aku balik tidur.. den claz pertama yg aku masuk.. aku dduk plg blakang.. time tu semua lelaki kat blakang.. tgk tepi kanan, kiri , belakang oo semua da ada kwn.. aku jer xda geng... =( so aku move g tmpat yg ramai pompuan.. aku beranikan diri berdiri dpn claz tgk sapa2 yg ble aku join.. naseb aku baik ada dua org bdk melambai kat aku.. sbenarnya aku pun xkenal sapa.. hehehe dia tnya aku " bdk iic kan?' dgn bangganya aku jwp a'ah bdk iic.. lepas dr tu ktorg pun jd geng ketat.. :) thanxx cha & farah

yg sudi utk jdkan aku a part of ur life..sungguh aku amat2 bsyukur mengenali korg.. wlupun aku ni ni berANGIN sikit ( byk sbenarnya) tp korg still gagahkan diri tuk bkwn ngn aku.. & for ady dan nizam thanxxx sbb pernah bkongsi moment ngn aku.. sguh aku rindu saat2 lepak ngn korg.. aku tak pandai nak show ngn korg mcm mana aku really2 appreciate dpt kwn mcm korg tp trust me.. deep inside... korg da jadi sbahagian dr hidup aku.. to k.yana thanxxx jd kakak dan kwn yang baik yg slalu bg nasihat, dan bantu aku time suka dan duka... k.ai yg banyak bersabar dgn kerenah c riya yg gila nie..thannxxx slalu mjadi pndengar setia (wlaupun mboringkan) tp u still pinjamkan telinga..thanxxx k.efa kakak yg xpernah say NO wlaupun kdg2 mnyusahkan k.efa.. thanxxx sbb dpt kenal k.ifa yg slalu senyum :) k.zana & k.fiza.. thanxxx sbb slalu buat aku ketawa... hepi ngn korg..nanti karok sama2 :P wlaupun kdg2 aku terkasar bahasa terguris , terumpat korg tp still u r alwayz b my friends n kakak 4 eva.. nanti kawin jgn lupa saya.. ^____^v. to syafiq, trima kasih sbb jd kawan yg baik yg sudi bkwn ngn aku walaupun aku tidak sebaik2 kawan yg ko inginkan.. knapa aku lambat tuk kenal korg??? =.= firman thanxx atas nasihat2 yg telah di postkan kat aku.. sgt2 menghargainya.... insyaallah. dan semua2 kawan2 yang pernah lepak sekali ngn aku, yg mengenali aku.. terima kasih banyak2 bagi aku peluang tuk mengenali korg.. aku MINTA MAAF jika selama korg kenal aku terlalai tuk menjaga hati korg. terabai perasaan korg.. terguris hati korg, terumpat apa yg ada.... tergedik di depan korg.... maaf dari awal perkenalan sehingga ke akhirnya... MYN & AIN thanxxx coz slalu temankan aku bergila ... rindduuu ssgt2... =.= 
n kpada semua yg tak tersebut nama tp pix ada kat atas and yg kenal aku directly or indirectly ... mohon kemaafan and gud luck 4 ur final exam and practical.... c u  graduation day nanti....adioss amigossss


 diz song i dedicate 4 u guyzz.... sometimes tpikir napa da last2 sem ni baru i start kenal korg.... huhuhu apa pun hepi kenal korg... luv ya :)

wit luv rya....
xoxo 

4 comments:

tapak sulaiman said...

fuhhh sdeyy nya......sebaikk pndai control...klo c banjir rumah ko nihhh....

tapak sulaiman said...

*x bkn c.....soryyy

heart2h3art said...

apa ko ckp?

tapak sulaiman said...

xde ckp papew.....