Pages

Wednesday 18 April 2012

nel's we3ding part 2


1 april 2012
d groom n bride 


actually ada 2 pasang pngantin.. abg daus n isteri & daus n nelda =)
 sweett jer.. 


makan dulu... ni yg best jd pngatpit :P

^___^

pengantin da abis mkn pngapit xabis lg..huhuhu aku xkesah :p

kek time .. potong jgn xpotong...  yummy


 nak jgk..... amikkk
kami..... snap yo!

zooommm laki ensem kat tepi..:P

joyah in d house.. ^__^v


who nextttt ??? 
kesongsangan pengantin..hahhah

 aku xtau apa da jd ni.. 

aku ttp keRENDAHan...even pkai 5in

jgn jeles yoo.. i like diz pix... 

anak sapo ntah...rembat je...

 aida & hafiz vs wawa & helmi.. sapa dulu???
-blur-



hehheh sweeetttt x kami??? my chinggu 

motif dduk kat depan?????

ni la saat yg aku tggu2... makannnnn

my sweeetyyy... bff 

yayyyy ^_~

wawa n saya... <3

-actually cerita ni da basi.. tp aku nk post jgk.. :P-
5hari kat sana, mmg sgt xpuas.. byk gosip nk crita2 ngn joyah2 ni.. erm... gila rindu ooo...
thanxx to kamalia yg bsusah payah nak penuhi keMENGIDAMANku.. :P bwk g jln2..
thanxx to wawa n helmi bwk i meronggeng.. :P n a lot of thanxxx wawa yg sggup amik cuti bhari2 smata nk teman aku.. great job babe!! hehheheh n semua yg bwk aku jln2..thannxx a lot....
special thanx to some1 yg melayan ke bongekan ku.. coklat + auntie ann = suka2.. really2 appreciate 
pengantin baru yg antar g airport n my partner (pengapit laki) :P thanxx coklat... *** haha mcm menang award plk.. sengaallll apa pun thanxxx semua.. i will miss u guyz..

p/s = selamat pengantin baru to NELDA & DAUS semoga kekal ke akhir hayat..
> nel : hope dpt jd isteri yg solehah.. jd isteri sebaik2 isteri, sabar, taat and moga sentiasa dlm keredhaan ilahi.
>daus : jaga kwn aku ni baik2... pimpin dia, bantu dia, tenangkan dia.. bahagiakan dia...
>kamalia: rindu la u... jaga diri baik2.. ada rezeki jmpa lg... luv ya
>nana & wawa : turn korg plk.... moga kita pun dpt jodoh yg baik n soleh2.. ^_~ amin...

wonder ??? sapa punya tulang rusuk ni :P !#$%^&*

enddd -----<@ lotsofluv rya

No comments: